کودکی


ღ♥ღرویای خیسღ♥ღ

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 یاد کودکی بخیر

 

یاد خنده های بی منظور

نوازشهای مادرانه

آغوش باز

بوئیدن و یوسیدن های خالصانه

کاش بزرگ نمی شدم

کاش در عنفوان ِ جوانی

باز هم کودک می بودم

کاش در کودکی

کودک درونم

کاش هیچ وقت جمله ی ِ (( تو دیگه بزرگ شدی )) را نمی شنیدم



نظرات شما عزیزان:

حبیب
ساعت18:44---8 خرداد 1392
سلام
مطالب جالب باعکسهای زیبای داری
وقت کردید به منم سر بزن خوشحال میشم نظربدی (مرسی)


عاطفه
ساعت18:46---7 خرداد 1392
سلام عسیسم خوبی؟ وب قشنگی داری دوس دارم با هات تبادل لینک داشته باشم خواستی منو لینک کن من لینکت کردم بابای پاسخ:باشه عزیزم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ 6 / 3 / 1392برچسب:,♥ 20:1 ♥ \/elik|/\| ♥



طراح : صـ♥ـدفــ